مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-02اقتصادي

تعهدات مالی نیروگاه نوشهر را عمل کردیم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: این سازمان تمامی تعهدات مالی را برای پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر انجام داده است.

- مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مسائل اعتباری ومالی نیروگاه نوشهر اظهار داشت: سازمان برنامه تعهدی برای پروژه پسماند ندارد با آنکه شهرداری درباره نیروگاه نوشهر قرارداد بسته اما تمامی اعتبارات را سازمان برنامه و بودجه داده است.

وی با اظهار اینکه از نظر سازمان برنامه و بودجه پروژه باید تکمیل شده باشد و ردیفش بسته شده باشد، افزود: در سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه تعهدی برای نیروگاه داده نشده است.

وی با اظهار اینکه از نظر ما پروژه نیروگاه زباله سوز پایان یافته است و قراردادش را شهرداری منعقد و استاندار وقت امضا کرده است، ادامه داد: شهرداری طبق قرارداد مکلف انجام دهد و باید شهردار پاسخگو باشد درحالی اکنون مسئولیت ها را روی دوش دیگر می اندازد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سازمان برنامه و بودجه تا پایان سال 98 هرآنچه که از نظر مالی تعهد کرده بود را برای مسائل زیست محیطی و نیروگاه نوشهر عمل کرده است.

غلامی راد درباره رقم تخصیص داده شده به نیروگاه زباله سوز نوشهر گفت: فقط در سال قبل 40 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات مالی نیروگاه نوشهر را عمل کردیم

تعهدات مالی نیروگاه نوشهر را عمل کردیم