مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-02پزشكي

افت و خیز در تامین داروی بیماران / لزوم اولویت بیماران خاص از سوی بانک مرکزی


رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزرات بهداشت با اشاره به افت و خیزهای تامین دارو در کشور تحت تاثیر تحریم های آمریکا، در عین حال از بانک مرکزی خواست تا تامین داروی بیماران و بویژه بیماران خاص را در اولویت بالای تخصیص ارز قرار دهد.

- رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماریهای وزارت بهداشت اعلام کرد افت و خیز در تامین داروی بیماران / لزوم اولویت بیماران خاص از سوی بانک مرکزی رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزرات بهداشت با اشاره به افت و خیزهای تامین دارو در کشور تحت تاثیر تحریم های آمریکا، در عین حال از بانک مرکزی خواست تا تامین داروی بیماران و بویژه بیماران خاص را در اولویت بالای تخصیص ارز قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی شادنوش در نشست خبری به مناسبت روز جهانی معلولین که به صورت ویدیوکنفرانس از استودیو سلامت وزارت بهداشت برگزار شد، درباره تامین داروی بیمارانی مانند CF، SMA، MPS و.

گفت: ما در تامین دارو دچار افت و خیزهایی شدیم و ممکن است کمبودهایی در برابر وفوری که قبلا وجود داشت، حاصل شده باشد اما، این تحریم ها بسیار سختگیرانه است و حتی برای یک مورد دارویی، آمریکایی ها با شرکت های تولید کننده و فروش آنها هماهنگ می شوند تا ما را از دریافت دارو محروم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت و خیز در تامین داروی بیماران / لزوم اولویت بیماران خاص از سوی بانک مرکزی

افت و خیز در تامین داروی بیماران / لزوم اولویت بیماران خاص از سوی بانک مرکزی