مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-02اقتصادي

مناسب سازی 30 درصد از معابر برای معلولین/ ایجاد اشتغال برای 1100 معلول در استان


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تنها 30 درصد از مبلمان شهری مناسب سازی شده اند و مناسب سازی نسخه کاملی برای تمام معلولیت ها نمی باشد هم چنین در بحث اشتغال طبق تعهد ما تاکنون یک هزار و 100 شغل ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز نرگس عسگری در نشست با خبرنگاران گفت: 13 آذر روز جهانی معلولین است که با توجه به وجود کرونا و پساکرونا باید توجه ویژه ای در زمینه معلولین داشت .

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در خصوص قوانین حمایت از معلولین عنوان کرد: در قوانین حمایت از معلولین دستگاه ها موظف اند ساعات کار هفتگی معلولین را 10 ساعت کاهش دهند که این قانون نادیده گرفته می شود و بعضا دستگاه ها قوانین را نمی دانند.

وی اظهار داشت: خدمات رسانی به معلولین در چند قالب در مراکز دولتی تحت نظر بهزیستی به صورت کاردرمانی، گفتار درمانی و دادن هزینه های درمانی و مستمری انجام می شود.

عسگری افزود: در فعالیت بین بخش ها و تعامل با دستگاه ها در مناسب سازی فضای عمومی و مبلمان شهری کمیته مناسب سازی وجود دارد که با حضور استاندار و همکاری نظام مهندسی و شهرداری ها مناسب سازی شهری پیگیری می شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در خصوص امور مربوط به سالمندان شورای سالمندان به دبیری سازمان بهزیستی و مسئولیت استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی 30 درصد از معابر برای معلولین/ ایجاد اشتغال برای 1100 معلول در استان

مناسب سازی 30 درصد از معابر برای معلولین/ ایجاد اشتغال برای 1100 معلول در استان