مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-02ورزشي

امدادرسانی به بیش از 5 هزار نفر در آبگرفتگی خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی به بیش از 5 هزار و هفتصد و پنجاه نفر در طول 4 روز گذشته به همت نجاتگران داوطلب این جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد:با اشاره به ادامه روند امدادرسانی در مناطق متاثر از معضل آبگرفتگی های گسترده در سطح استان خوزستان، از امدادرسانی جمعیت هلال احمر این استان به بیش از 5 هزار و هفتصد و پنجاه نفر تا کنون درحال فعالیت هستن.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اظهار داشت:تیم های عملیاتی امداد نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در 16 شهرستان درگیر معضل آبگرفتگی های خوزستان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند نسبت به رفع مشکلات مردم صبور ساکن در مناطق متاثر از بارش های شدید باران در روزهای  اخیر اقدام کنند.

وی همچنین بیان کرد:تاکنون 562 نفر با توجه به آسیب دیدگی برخی منازل مسکونی به ویژه در شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی و شهید چمران اسکان یافتند و مراکز اسکان این جمعیت همچنان پابرجا و آماده ارائه خدمات هستند.

خدادادی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: تاکنون 341 نیروی داوطلب در کنار کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر  تمام تلاش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 5 هزار نفر در آبگرفتگی خوزستان

امدادرسانی به بیش از 5 هزار نفر در آبگرفتگی خوزستان