مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-02اجتماعي

فعالیت 7 مرکز سرپناه شبانه بهزیستی برای افراد بی خانمان در مشهد


در حال حاضر 7 مرکز سرپناه شبانه داریم که تا حد امکان در فصل سرد سال میزبان افراد بی خانمان و معتادان متجاهر است.

- حمیدرضا پوریوسف در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های بهزیستی در مورد افراد بی خانمان و معتادان متجاهر گفت: هم اکنون در شهر مشهد 7 مرکز سرپناه شبانه داریم که تا حد امکان در فصل سرد سال و با تمام توان مشغول خدمت رسانی هستند.

از طرفی در مقوله جمع آوری معتادان متجاهر حدود هزار و 600 نفر در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند که امیدواریم در آینده با همکاری بیشتر با شهرداری و فرمانداری و دستگاه های انتظامی، معتادان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

بهزیستی مسئولیتی در قبال شناسایی و جمع آوری کارتن خواب ها ندارد مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن اظهار تأسف نسبت به مرگ یک کارتن خواب در شهر مشهد گفت: بهزیستی هیچ مسئولیتی در قبال شناسایی و جمع آوری کارتن خواب ها ندارد و البته امکانات این کار را هم ندارد؛ معمولاً کار به این شکل است که با همکاری شهرداری و نهادهای انتظامی افرادی مانند متکدیان و معتادان متجاهر شناسایی شده و برای نگهداری به بهزیستی معرفی می شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون 10 مرکز نگهداری معتادان متجاهر در شهرهایی چون مشهد و سبزوار داریم که با کمک بخش خصوصی اداره می شوند، ادامه داد: شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 7 مرکز سرپناه شبانه بهزیستی برای افراد بی خانمان در مشهد

فعالیت 7 مرکز سرپناه شبانه بهزیستی برای افراد بی خانمان در مشهد