مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-02سياسي

توسلی زاده: حضور بسیج موجب واهمه دشمنان ایران شده است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به روز بسیج حقوقدانان، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج به عنوان نهادی خود جوش عمل می کند و به همین دلیل دشمن به همان اندازه که از اسلام و نظام اسلامی هراس دارد از حضور بسیجیان هم می ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجمع عالی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به مناسبت 12 آذرماه گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز بسیج حقوق دانان امروز در سالن اجتماعات شهید صدوقی دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست دکتر توسلی زاده رییس کل دادگستری استان در سخنانی، اظهار داشت: قانون اساسی منطبق با دین اسلام شکل گرفته است و قانونی مترقی است که هیچ بن بستی در آن وجود ندارد.

توسلی زاده رییس کل دادگستری استان در این نشست معیار حرکت هر حکومت را قانون آن دانست و گفت: 41 سال پیش در چنین روزی با مجاهدت های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و جان نثاری های ملت ایران درخت تنومند حکومت اسلامی به بار نشست و برای اولین بار پس از حکومت ائمه اطهار (ع) حکومتی با مبانی اسلامی تشکیل شد و  قانون اساسی مترقی ما به تصویب رسید.

وی همچنین با اشاره به روز بسیج حقوقدانان، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج به عنوان نهادی خود جوش عمل می کند و به همین دلیل دشمن به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسلی زاده: حضور بسیج موجب واهمه دشمنان ایران شده است

توسلی زاده: حضور بسیج موجب واهمه دشمنان ایران شده است