مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-02سياسي

کمک به 15 هزار سالمند در مرحله سوم رزمایش همدلی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه دیدان همدل کمک ها تخصصی تر خواهد شد، گفت: در همین راستا به 15 هزار سالمند خدمت رسانی خواهد شد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن قدردانی از مردم شریف، خیر و نیکوکار استان در همراهی و همدلی مراحل اول و دوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: در مرحله اول و دوم رزمایش ایران همدل و کمک های مؤمنانه 150 درصد برنامه های پیش بینی شده محقق شد و امیدواریم در مرحله سوم رزمایش نیز همانند دو مرحله قبل شاهد مشارکت فعال هم استانی های نیکوکار باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه دیدان همدل کمک ها تخصصی تر شده و سعی خواهد شد باهم افزایی و مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان، مشکلات سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، تبلت و گوشی هوشمند دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و کمک هزینه ازدواج مددجویان مورد حمایت استان رفع شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر15 هزار و 500 خانوار سالمند مورد حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد در زمینه های کمک معیشت، بهداشتی و درمانی، مسکن، کمک هزینه ازدواج فرزندان، کمک هزینه نگهداری، خدمات فرهنگی و مشاوره ای نحوه مدیریت دوران سالمندی بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به 15 هزار سالمند در مرحله سوم رزمایش همدلی

کمک به 15 هزار سالمند در مرحله سوم رزمایش همدلی