مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-02اجتماعي

مناسب سازی 466 دستگاه اتوبوس برای افراد دارای معلولیت در مشهد


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از فعالیت 466 دستگاه اتوبوس مناسب برای استفاده معلولان در خطوط اتوبوسرانی در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم با گرامیداشت روز جهانی معلولان به اقدامات انجام شده در سازمان اتوبوسرانی برای مناسب سازی ناوگان برای استفاده افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت: اکنون 466 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده در نقاط مختلف در حال ارائه خدمت به شهروندان و معلولان عزیز هستند که عمده آنها در مسیرهای محوری نظیر خطوط منتهی به حرم مطهر و سایر مسیرهای شریانی سطح شهر فعالیت می کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: اتوبوس های فوق از نوع کف کوتاه (Low Entry) بوده و بخش زیادی از آنها مجهز به رمپ ویژه معلولین هستند، همچنین جایگاه قرارگیری ویلچر در داخل آنها پیش بینی شده، تا چند روز آینده 31 دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان فوق افزوده می شود.

وی با بیان اینکه با همکاری انجمن حامیان شهر بدون مانع آموزش های لازم به کلیه همکاران در خصوص نحوه خدمات رسانی به این عزیزان نیز داده شده، ادامه داد: در حال حاضر بخش عمده ایستگاه های اتوبوس سطح شهر که دارای سایبان هستند به رمپ ویژه معلولین مجهز شده و در کنار آن سطح ایستگاه ها با سطح پیاده رو همسان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی 466 دستگاه اتوبوس برای افراد دارای معلولیت در مشهد

مناسب سازی 466 دستگاه اتوبوس برای افراد دارای معلولیت در مشهد