مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:502020-12-02اقتصادي

پرداخت 30 میلیارد تسهیلات به مشاغل آسیب دیده کرونا در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 30 میلیارد تسهیلات به مشاغل آسیب دیده کرونا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز جهانی معلولین و سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تسهیلات ویژه کسب و کار های آسیب دیده از کرونا ظرفیت بسیار خوبی است که دولت برای حمایت از واحد های تولیدی و رونق اشتغال در نظر گرفته است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بهره مندی از تسهیلات کرونا برای  مشاغل آسیب دیده از این بیماری در استان هیچ محدودیتی ندارد خواستار تسریع بانک های عامل  در پرداخت این تسهیلات شد.

استاندار با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان در زمینه این تسهیلات باید پای کار باشند، افزود: بانک های عامل با کارگشایی باید سرعت بیشتری برای پرداخت این تسهیلات به مردم داشته باشند.

وی یکی از آیتم های ارزیابی از بانک های استان در سال جاری را پرداخت همین تسهیلات ویژه کسب و کار های آسیب دیده برشمرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون محدودیتی در پرداخت این تسهیلات وجود ندارد.

مقام ارشد اجرایی استان، افزود: تاکنون 4 هزار و 921 نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در این استان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 30 میلیارد تسهیلات به مشاغل آسیب دیده کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 30 میلیارد تسهیلات به مشاغل آسیب دیده کرونا در کهگیلویه و بویراحمد