مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:052020-12-02سياسي

یک تیر و دو نشان ازدواج/عروس و داماد سادات محمودی الگوی جوانان دنایی+فیلم


زوج جوان سادات محمودی اهل روستای دوراه با الگو قراردادن ازدواج آسان اسلامی وحمایت از کادر درمان جشن عروسی برگزار نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، بنا بر سفارش مقام معظم رهبری در راستای ازدواج آسان زوج جوان سادات محمودی اهل روستای دوراه  اقدام به ازدواج آسان اسلامی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ این روزها یکی از نگرانی های اصلی شیوع ویروس کرونا برپایی مراسمات جشن عروسی است که با تجمعاتی که در این مراسمات به وجود می آید میزان شیوع و ابتلا بالا می رود که نتیجه اش آمار بسیار بالای مبتلایان و فوتی های کرونایی است.

اما مقام معظم رهبری بارها نسبت به ازدواج آسان اسلامی و بدون تشریفات تأکید داشته و نصیحت می کنند که جوانان سعی کنند زندگی خود را بدون تشریفات و تجملات و اسراف برگزار کنند تا هم سیره و شیوه زندگی امامان سرمشق زندگی آنها قرار گیرد و هم از هزینه های گزاف کاسته شود تا بتوانند زندگی خود را ساده وبی آلایش اما پر از صفا و صمیمیت آغاز کنند.

صالح دل آویز ساکن روستای دوراه سادات محمودی به تبعیت از فرمان رهبر اقدام به ازدواج آسان اسلامی بدون از تشریفات و تجملات و مراسم کرده است.

  تازه داماد به جوانان سفارش می کند که در این شرایط حساس کرونایی که یکی از دلایل شیوع ویروس تجمع در جشن های عروسی است جوانان باید ازدواج آسان اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیر و دو نشان ازدواج/عروس و داماد سادات محمودی الگوی جوانان دنایی+فیلم

یک تیر و دو نشان ازدواج/عروس و داماد سادات محمودی الگوی جوانان دنایی+فیلم