مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:302020-12-02سياسي

اعزام 2 هزار بانوی مبلغ به سراسر کشور


نماینده آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق در ایران با بیان اینکه در حوزه بانوان و خانواده در شعار مانده ایم گفت: اسلام خود را مدفع حقوق زن و خانواده می داند که باید در این زمینه از شعار دادن به مرحله عمل برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی در دیدار مدیر جامعه الزهرا(س) و مسئولان برگزاری دومین همایش ملی کتاب سال بانوان با اشاره به اینکه بین دینداران و کفار در موضوع حقوق زن همواره یک نزاع وجود داشته و هر دو طرف خود را مدافع حقوق زنان می دانند، افزود:برای پیروزی در این نزاع باید از شعار دادن به مرحله عمل برسیم.

حقیقت آن است که ما می توانیم ولی بخاطر اینکه در طول تاریخ همواره به ما گفته اند نمی توانید اعتماد به نفسمان را از دست داده ایم.

وی به توسعه اقتصادی کشور سنگاپور اشاره کرد و گفت: سنگاپور کشوری بود که از مالزی جدا شد و وضعیت اقتصادی بحرانی داشت ولی امروز به جایی رسیده که جزو چند کشور اول جهان از نظر اقتصادی و گردش مالی است و جالب آنکه رییس جمهوری آن در حال حاضر یک خانم محجبه به نام حلیمه یعقوب است که در سایه خودباوری توانسته سکان هدایت این کشور را به دست گیرد.

وی با اشاره به اینکه حدود 700 میلیون اسپانیایی زبان در جهان وجود دارد اظهار داشت: با این حال تاکنون هیچ گام جدی برای تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 هزار بانوی مبلغ به سراسر کشور

اعزام 2 هزار بانوی مبلغ به سراسر کشور