مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:052020-12-02ورزشي

دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ارلینگ هالند یکی از درخشان ترین استعدادهای حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می آید و عملکرد خیره کننده او در ترکیب دورتموند تعریف و تمجیدهای زیادی را به همراه داشته تا جایی که اکنون بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا برای .

- بیلد مدعی شد علت غیبت ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند مقابل لاتزیو مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ ران است و او چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ارلینگ هالند یکی از درخشان ترین استعدادهای حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می آید و عملکرد خیره کننده او در ترکیب دورتموند تعریف و تمجیدهای زیادی را به همراه داشته تا جایی که اکنون بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا برای جذب این ستاره نروژی برنامه ریزی می کنند.

هالند که در نیمه دوم فصل گذشته گل های زیادی برای دورتموند به ثمر رساند، روند رو به پیشرفت خود را در فصل جاری نیز ادامه داده و تا به اینجا در 14 مسابقه موفق به ثبت 17 گل برای تیم لوسین فاوره شده است.

در حالی که به نظر می رسید که مهاجم نروژی در بازی امروز لیگ قهرمانان اروپای دورتموند مقابل لاتزیو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد اما دقایقی پیش مشخص شد که او حتی از لیست زنبورها برای بازی امشب که حکم جدال صدرنشینی را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین

دوری تقریبا یک ماهه هالند از میادین