مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-03اجتماعي

معلم اصفهانی که 54 سال پای ثابت تخته سیاه بود/ دانش آموزی که با حرف معلم پزشک شد


احمد مهربد دبیر ریاضی بازنشسته اصفهانی که بیش از 50 سال تدریس کرده، از گذران عمر خود در این زمینه احساس خوشحالی می کند و می گوید: شکر خدا را می کنم که به من توفیق داد بتوانم معلمی کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، احمد مهربد دبیر ریاضی بازنشسته اصفهانی که بیش از 50 سال تدریس کرده، از گذران عمر خود در این زمینه احساس خوشحالی می کند و می گوید: شکر خدا را می کنم که به من توفیق داد بتوانم معلمی کنم.

این معلم بازنشسته اصفهانی ادامه می دهد: من در سال 1318 در اصفهان متولد شدم؛ تحصیلات ابتدایی را در دبستان قدسیه در خیابان ابن سینا گذراندم و بعد سیکل، دیپلم گرفتم و استخدام آموزش و پرورش شدم و مدت 7 سال در کوهپایه بودم و در رشته ریاضی لیسانس گرفتم.

وی ادامه داد: پدرم می گفت وقتی میخواهی سر کلاس بروی حتماً وضو بگیر چون بچه ها خیلی مقدس هستند، مواظب باش تنبیه بدنی نکنی، کسی را اذیت نکنی و بدان که هرچه در این عرصه کاشتی آخر درو خواهی کرد و نتیجه ش را خواهیی دید.

مهربد گفت: به مدت 54 سال پای تابلو سیاه مدرسه ایستادم و خوشحالم که خدا به من توفیق داد بتوانم معلمی کنم؛ محبتی که مردم نسبت به من داشتند و دارند همه از آن معلمی است و با هیچ ثروتی عوض نخواهم کرد؛ زیباترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم اصفهانی که 54 سال پای ثابت تخته سیاه بود/ دانش آموزی که با حرف معلم پزشک شد

معلم اصفهانی که 54 سال پای ثابت تخته سیاه بود/ دانش آموزی که با حرف معلم پزشک شد