مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-03حوادث

دانش آموزان کاشانی همیار آتش نشانان می شوند


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: طی توافق سازمان آتش نشانی با اداره آموزش و پرورش کاشان در راستای آموزش اصول ایمنی به دانش آموزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمد علی پیراسته امروز در جمع خبرنگار اظهار کرد: طی توافق سازمان آتش نشانی با اداره آموزش و پرورش کاشان در راستای آموزش اصول ایمنی به دانش آموزان، طرح هر دانش آموز یک همیار آتش نشان در سطح شهرستان کاشان اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار کاشان افزود: طبق این توافق، محتوای آموزش های عمومی ایمنی و آتش نشانی جهت مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی با هماهنگی کارشناسان اداره آموزش و پرورش برنامه ریزی و آموزش داده می شود.

وی عنوان کرد: با عنایت به اهمیت آموزش اصول ایمنی به کودکان در راستای پیشگیری از بروز خطرات وکاهش خسارات و با توجه به عدم امکان آموزش حضوری به خاطر شیوع بیماری کرونا مقرر شد در مرحله اول تا زمان رفع بیماری و بازگشایی مجدد مدارس، آموزش ها به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی صورت پذیرد.

 پیراسته افزود: محتواهای آموزشی با اولویت مقاطع ابتدایی در قالب کلیپ های کوتاه و ساده تهیه و از طریق اداره آموزش و پرورش در اختیار مدیران و معلمان مدارس قرار می گیرد تا به عنوان زنگ ایمنی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کاشانی همیار آتش نشانان می شوند

دانش آموزان کاشانی همیار آتش نشانان می شوند