مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-03اقتصادي

پایان سرد عصر کپسول در هرمزگان/ هزینه بالای گازکشی خانگی و مصائب گازدار شدن!


در حالی گازرسانی گسترده این روزها در شهر بندرعباس در جریان است که استقبال سرد مردم از خرید انشعاب سبب چالش هایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شرکت گاز هرمزگان می گوید که مراحل 6 و 7 گازرسانی در بندرعباس تا پایان امسال تکمیل می شود و تا هفته دولت سال 1400 نیز کل شهر بندرعباس گازرسانی شهری خواهد شد.

اما حقیقت آن است که مردم بندرعباس به موازات آنگه علمک های گاز شهری در درب منازل شان نصب می شود، تمایلی برای خرید انشعاب گاز و انجام گازکشی درون منزل برای بهره مند شدن از آن ندارند و علت اصلی آن نیز نه گران بودن انشعاب بلکه هزینه بالای گازکشی درون خانه است.

از طرف دیگر مردم بندرعباس و دیگر شهرهای جنوبی که اقلیمی گرم دارند، از گاز صرفا برای پخت و پز استفاده می کنند و برای آن نیز یک کپسول گاز مایع حدود 30 تا 45 روز دوام دارد و هزینه تهیه آن نیز حدود 10 تا 12 هزار تومان است و ترجیح مردم آن است که بجای هزینه بالای گازکشی خانگی که بیش از 5 تا 7 میلیون تومان هزینه دارد، نیازشان را از طریق تهیه ماهانه کپسول برطرف کنند.

400 میلیارد تومان برای 3 فاز از گازرسانی به بندرعباس فریدون همتی استاندار هرمزگان می گوید برای گازرسانی به مناطق مختلف شهر بندرعباس تاکنون میلیاردها تومان هزینه شده و 3 مرحله باقی مانده آن یعنی فازهای 6 و 7 و 8 گازرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سرد عصر کپسول در هرمزگان/ هزینه بالای گازکشی خانگی و مصائب گازدار شدن!

پایان سرد عصر کپسول در هرمزگان/ هزینه بالای گازکشی خانگی و مصائب گازدار شدن!