مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-03اقتصادي

اختصاص نخستین دستگاه های ونتیلاتور پرتابل به بیمارستان بوکان


رییس بیمارستان شهید قلی پور بوکان گفت: پنج دستگاه ونتیلاتور پیشرفته (تنفس مصنوعی) به منظور ارایه خدمات درمانی بهتر به مبتلایان به کرونا به تنها بیمارستان این شهر اختصاص یافت.

- صلاح الدین قادرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه دستگاه های ونتیلاتور موجود در بیمارستان شهید قلی پور بوکان نیاز مراجعان به بیمارستان را نمی داد اظهار داشت: پنج دستگاه ونتیلاتور پیشرفته (تنفس مصنوعی) به منظور ارایه خدمات درمانی بهتر به مبتلایان به کرونا به تنها بیمارستان  این شهر اختصاص یافت .

وی ادامه داد: این دستگاه ها نخستین دستگاه های ونتیلاتور پرتابل به ارزش 15 میلیارد و 500 میلیون ریال است که در اختیار بیماران بیمارستان شهید قلی پور قرار گرفته است.

رییس بیمارستان شهید قلی پور بوکان  با بیان اینکه این دستگاه ها با تلاش ها و پیگیری نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در اختیار این بیمارستان قرار گرفت،تصریح کرد: این دستگاه ها در بخش مراقبت های ویژه برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا با علائم شدید تنفسی نصب شدند.

قادرزاده افزود: بنابر اعلام نیاز این بیمارستان و هماهنگی های انجام شده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با معاونت درمان وزارت بهداشت، تاکنون ملزومات مصرفی و سرمایه ای پزشکی تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص نخستین دستگاه های ونتیلاتور پرتابل به بیمارستان بوکان

اختصاص نخستین دستگاه های ونتیلاتور پرتابل به بیمارستان بوکان