مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-03سياسي

دسترسی آسان معلولین به حمل ونقل عمومی در اولویت قرار گیرد


حزب ندای ایرانیان خطاب به شورای شهر تاکید کرد: مسئله مناسب سازی شهری و دسترسی آسان جامعه معلولین به حمل ونقل عمومی «آن چنان که در قانون جامع حمایت از معلولان نیز آمده» در اولویت های تصمیم سازی های قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیان به مناسبت روز جهانی معلولان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: جامعه ای که در آن فرصت ها بر مبنای شایستگی توزیع شود مجالی برای تبعیض باقی نمی گذارد، بی عدالتی و کمرنگ شدن فرصت های برابر اقشار مختلف جامعه ایران را با تلاطم ها و فراز و نشیب های زیادی روبرو کرده و نباید فراموش کنیم که توصیه ها و تلاش های حزب ندای ایرانیان در گام اول در خدمت به اصل مهم و جامع رفع تبعیض است و از هر مناسبتی برای تحقق این هدف به سادگی عبور نخواهد کرد.

حزب ندای ایرانیان با تکیه بر بند 10 مرامنامه خود که متضمن حصول جامعه ای عادلانه و بدون تبعیض برای همه ایرانیان است و به عنوان یک حزب اجتماعی در روز جهانی معلولان، بر خود وظیفه می داند در راستای احقاق حقوق ایشان قدم برداشته و با استفاده از تمام ابزارهای قانونی، صدای این قشر پرتوان، تلاشگر، پرافتخار اما آسیب پذیر را به گوش مسئولان رسانده و بر خواسته هایشان جامه ی عمل بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی آسان معلولین به حمل ونقل عمومی در اولویت قرار گیرد

دسترسی آسان معلولین به حمل ونقل عمومی در اولویت قرار گیرد