مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-03سياسي

ضرورت تسریع در اعمال افزایش حق آبه البرز


حق آبه البرز از محل سدهای استان با توجه ویژه دولت بخصوص وزارت نیرو، 2 برابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، عزیزالله شهبازی ظهر پنجشنبه در نشست با نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تسلط نمایندگان به مسائل استان قابل تقدیر است، اظهار کرد: جلسه پرباری با حضور مدیران آبفا و آب منطقه ای و رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد.

وی با بیان اینکه البرز در بستر اتحاد و انسجام بین سه قوه به ویژه نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با سرعت در مسیر توسعه حرکت می کند، تصریح کرد: در این نشست در خصوص مسائل کلان استان در حوزه های اقتصاد، عمران، مهاجرت، جمعیت، زیرساخت ها و در مجموعه توسعه البرز طرح و بررسی شد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی دغدغه های خود را با مدیران حاضر مطرح کردند، گفت: موضوعات و مسائل استان بر مبنای سند علمی توسعه ملی در جریان است.

افزایش 55 میلیون مترمکعبی حق آبه البرز وی با اشاره به افزایش 55 میلیون مترمکعبی حق آبه البرز اشاره کرد و افزود: به تبع پیگیری هایی که طی سال های اخیر صورت گرفت در سال جاری در سفر وزیر نیرو موفق به افزایش حق آبه البرز شدیم و سپس با استمرار اقدامات و برنامه ها سهم البرز از محل سدهای مستقر در استان دو برابر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اعمال افزایش حق آبه البرز

ضرورت تسریع در اعمال افزایش حق آبه البرز