مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-04ورزشي

توسلی: کرونا بیشترین آسیب را به ورزش نابینایان زده است


نایب رییس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان معتقد است که ورزشکاران نابینا و کم بینا به دلیل داشتن شرایط خاص امکان فعالیت ورزشی از طریق فضای مجازی را نداشته و در این رهگذر، - نایب رییس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان معتقد است که ورزشکاران نابینا و کم بینا به دلیل داشتن شرایط خاص امکان فعالیت ورزشی از طریق فضای مجازی را نداشته و در این رهگذر، آسیب جدی به آنها وارد شده است.

فائزه توسلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا و تعطیلی اردوها متاسفانه کلیه فعالیت های ورزشی بانوان نابینا و کم بینا به خاطر دازشتن شرایط خاص متوقف شده و آسیب جدی از نظر روحی و روانی به ورزشکاران وارد شده است.

وی با بیان این که اکثر رشته های ورزشی نابینایان و کم بینایان لمسی است، گفت: پیگیری امور ورزشی ورزشکاران نابینا و کم بینا به خاطر شرایط جسمانی آنها به صورت آنلاین امکانپذیر نیست و تنها در بعضی رشته ها همچون شطرنج، می توان مسابقاتی را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کرد.

نایب رییس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به تعطیلی بیشتر رشته های ورزشی این حوزه، ادامه داد: متاسفانه درصد آسیب کرونا در ورزشکاران نابینا و کم بینا بیشتر از سایر رشته های ورزشی بوده و جبران این آسیب به راحتی امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسلی: کرونا بیشترین آسیب را به ورزش نابینایان زده است

توسلی: کرونا بیشترین آسیب را به ورزش نابینایان زده است