مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-04ورزشي

سفرشاهزاده های ورزش قطر به ایران با جت شخصی / رایزنی برای 10سال بعد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، با وجود پاندمی کرونا و محدودیت ها و تبعاتی که در جهان و ایران به جا گذاشته است مقامات ورزش قطر سفر به ایران را برنامه ریزی کرده اند آن هم در قالب هیأتی 12 نفره و به منظور مقلات با گروهی 10 نفره از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت .

- و محدودیت ها و تبعاتی که در جهان و ایران به جا گذاشته است مقامات ورزش قطر سفر به ایران را برنامه ریزی کرده اند آن هم در قالب هیأتی 12 نفره و به منظور مقلات با گروهی 10 نفره از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کشورمان! مهمانان قطریِ ورزش ایران چه کسانی هستند؟این هیأت به ریاست جاسم بشیر البو نین دبیرکل کمیته المپیک قطر (QOC) عازم ایران خواهد شد.

در این سفر نفراتی همچون دهلان جمال الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و محمد یوسف المنا رییس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا که هر دو از اعضای کمیته ملی المپیک قطر هستند، وی را همراهی خواهند کرد.

ابراهیم الجابر رییس فدراسیون شنا قطر، عبدالله یوسف المولا مسئول موزه المپیک و باشگاه الاهلی قطر و محمد النعیمی مدیر اجرایی آکادمی المپیک قطر همراه با 6 نفر دیگر هیأت 12 نفره ورزش قطر را در سفر به ایران همراهی می کنند.

هیأت 10 نفره ورزش ایران در دیدار با مقامات قطریسفر مقامات ورزش قطر به تهران به منظور ملاقات با همتایان ایرانی شان انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرشاهزاده های ورزش قطر به ایران با جت شخصی / رایزنی برای 10سال بعد

سفرشاهزاده های ورزش قطر به ایران با جت شخصی / رایزنی برای 10سال بعد