مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-04اقتصادي

بورس آماده برای یک رشد قابل قبول


بازار ارز و سکه در آواخر دومین هفته آذر 99 روند صعودی داشت که این افزایش قیمت با شیب ملایمی همراه بود و بازار سرمایه همانند هفته گذشته شاهد رشد شاخص کل بود.

- ، در دومین هفته آذر 99 بازار سکه و ارز به طور کلی روند صعودی را تجربه کرد و سکه از کانال 10 میلیون تومانی به پله 12 میلیون تومان صعود کرد و ارز برخلاف هفته گذشته به کانال قیمتی بالاتری رسید.

در ابتدای هفته روند افزایش قیمت با شیب ملایمی همراه بود و حتی در برخی ساعات شاهد کاهش قیمت طلا و سکه بودیم اما در روزهای چایانی هفته بازار طلا و سکه گوی سبقت را ربودند و میزان افزایش قیمت آن ها شدت گرفت از طرف دیگر بازار سرمایه همانند هفته گذشته روند صعودی را از سر گرفت و در اواسط هفته میزان افزایش شاخص کل بورس کاملا مشهود بود .

نرخ یورو بیش از یک هزار تومان افزایش یافت در دومین هفته آذر نرخ ارز روند افزایشی داشت به طوری که دلار و یورو در اولین روز هفته به ترتیب با قیمت 24 هزار و 750 تومان و 29 هزار و 550 تومان به فروش رسیدند که دلار با افزایش 720 تومانی به قیمت 25 هزار و 470 تومان رسید و یورو یک هزار و 350 تومان گران شد و با مبلغ 30 هزار و 900 تومان داد و ستد شد.

افزایش یک میلیون تومانی نرخ سکه در دومین هفته قرنطینه بازار طلا و سکه از افزایش قیمت جا نماند و همسو با بازار ارز روند صعودی را پیش گرفت به طوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس آماده برای یک رشد قابل قبول

بورس آماده برای یک رشد قابل قبول