مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-04ورزشي

هدف راهبردی مجلس اعتلای صنعت هسته ای کشور است


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مصوبه راهبردی کاهش تعهدات داوطلبانه هسته ای گفت: هدف راهبردی مجلس یازدهم تضمین امنیت ملی و اعتلای صنعت هسته ای کشور است.

- علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس مازندران افزود: مصوبه راهبردی کاهش تعهدات داوطلبانه هسته ای به معنای پایان مماشات با بی تحرکی غربی ها در ایفای تعهدات برجامی است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای مصوبه مجلس یازدهم در صیانت از دستاوردهای انرژی صلح آمیز هسته ای افزود: زیاده خواهی و باج خواهی کشورهای غربی و موضع انفعالی کشورمان در برابر آنان غیر قابل قبول و بلا وجه است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات گسترده مخالفان مجلس انقلابی به این مصوبه تصریح کرد: حرکت واقدام مجلس بر اساس منافع ملی است و در این رویکرد به خوشایند جریانات و گروه های سیاسی توجهی ندارد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه مصوبه اخیر مجلس هیچ ارتباطی به اصل برجام ندارد یادآور شد: این مصوبه در پی آن است تا از بروز خسارت بیشتر برجام به منافع ملی جلوگیری کند.

این مسؤول با ابراز اطمینان از تاثیر این مصوبه بر جلوگیری از درز اطلاعاتی در صنعت هسته ای افزود: خسارت های ناشی از درز اطلاعاتی در صنعت هسته ای بواسطه بازگشایی پیشدستانه مراکز و تاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف راهبردی مجلس اعتلای صنعت هسته ای کشور است

هدف راهبردی مجلس اعتلای صنعت هسته ای کشور است