مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-04ورزشي

خدمات دهی 9 مجموعه ورزشی شهرداری تهران به جانبازان و معلولان


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از ساخت کلیپ های آموزشی برای معلولین و جانبازان در زمان شیوع ویروس کرونا طی 9 ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محسنی با اشاره به خدمات رسانی 9 مجموعه ورزشی تحت پوشش این سازمان به معلولین و جانبازان گفت: بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در خاورمیانه، ارائه خدمات آموزشی- تفریحی در مجموعه های ورزشی، برگزاری فعالیت های تفریحی- ورزشی و همچنین برگزاری پارالمپیاد محلات شهرتهران ویژه بانوان و آقایان از جمله فعالیت های این سازمان برای این افراد کم توان بوده است.

وی در خصوص ارایه خدمات و تسهیلات به جانبازان و معلولان تصریح کرد: در سال 98 حدود 260 هزار نفر(سانس) از مجموعه های ورزشی این سازمان با بهره مندی از 1.

5 میلیارد تومان تخفیف استفاده کرده اند.

وی با تاکید بر اقدامات اجرایی ویژه جانبازان و معلولین طی 9 ماه گذشته ادامه داد: 124 ویژه برنامه ورزش در خانه ، حضور 625 نفر در برنامه های رقابتی- ورزشی و برگزاری مسابقات چالشی- رکوردگیری، 22 برنامه تمرین ورزشی در خانه، تهیه 53 کلیپ ورزشی ویژه اقشار خاص، ارائه مطالب علمی، مسابقات چالشی، مهارت های فردی و راه اندازی پویش در خانه بمانیم برای 34 هزار مخاطب از دیگر برنامه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی 9 مجموعه ورزشی شهرداری تهران به جانبازان و معلولان

خدمات دهی 9 مجموعه ورزشی شهرداری تهران به جانبازان و معلولان