مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-04سياسي

2 شهید گمنام در گروه الحدید اهواز تدفین می شوند


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در گروه موشکی و توپخانه 64 الحدید نزسا خوزستان گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- حجت الاسلام شیخ امیر عباسی در گفت وگو با و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در مراسمی با حضور مهمانان، مسئولان استانی، خانواده های معظم شهدا و همرزمان سبزپوش پاسدار گروه الحدید در روز دوشنبه 16 آذر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق و افتخار میزبانی و گرامیداشت این دو شهید گمنام دفاع مقدس را به رزمندگان، همرزمان و سبزپوشان گروه موشکی و توپخانه 64 الحدید عنایت کرده است، افزود: امیدوارم با برنامه ریزی های گسترده صورت گرفته توسط دست اندرکاران بتوانیم برنامه خوبی را در شأن، مقام و منزلت این شهیدان برگزار کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در گروه موشکی و توپخانه 64 الحدید نزسا خوزستان در پایان عنوان کرد: به نیابت از فرماندهی و پاسداران این گروه از زحمات و پیگیری مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان سردار عباس یوسفی برای مقدمات میزبانی و توفیق تکریم دو شهید گمنام در این گروه که سال هاست غریبانه و گمنام بودند، اکنون با شناسایی در کنار همرزمانشان تدفین و آرام می گیرند، کمال تقدیر و تشکر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهید گمنام در گروه الحدید اهواز تدفین می شوند

2 شهید گمنام در گروه الحدید اهواز تدفین می شوند