مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-04سياسي

تقدیر امام جمعه شهرکرد از تجمع اخیر دانشجویان در شهرکرد/ حرکت به جایی بود


امام جمعه شهرکرد در خصوص تجمع اخیر دانشجویان در محکومیت ترور شهید فخری زاده گفت: این حرکت بسیار بجا و زیبایی بود که جمعی از جوانان خوب از روحانیون از بسیجیان و تشکل های دانشجویی به میدان آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه خود که از طریق پیج اینستاگرامی منتشر شد با اشاره به شهادت شهید فخری زاده، گفت: هیچ کس در داخل و خارج نیست که این واقعیت را در نظام  اسلامی نداند که کشتن این چهره ها نه تنها آسیبی وارد نکرده است بلکه راه را روان تر کرده است و مردم را بیدارتر و شتاب حرکت را بیشتر کرده است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بیش از 17 هزار شهید ترور ما داشتیم و همین مسئله مشاهده شد که هیچ کدام از این شهدا رفتنشان عامل بازدارندگی نشد؛ دشمن بداند که با گرفتن این افراد به خودش ستم می کند چون ما حرکتمان پرشتاب تر و مردم مان بیدارتر و راهی که داریم می رویم به مقصد قطعاً این راه پر ر هروتر خواهد شد.

انتقام سخت، مطالبه عمومی مردم است وی با تاکید بر لزوم انتقام از عاملان این جنایت بزرگ، توضیح داد: در خصوص انتقام گرفتن از دشمن نباید از خودمان ضعف نشان بدهیم، امروز مطالبه عامه مردم هم همین است که انتقام در برنامه باشد البته شتابزدگی را کسی نمی پسندد اما سستی و رخوت هم جایز نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه شهرکرد از تجمع اخیر دانشجویان در شهرکرد/ حرکت به جایی بود

تقدیر امام جمعه شهرکرد از تجمع اخیر دانشجویان در شهرکرد/ حرکت به جایی بود