مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-04حوادث

بازداشت شکارچی متخلف با سابقه کاشان در برزک


با رصد اطلاعاتی به عمل آمده و با تلاش مامورین انتظامی کلانتری منطقه برزک و ماموران اداره محیط زیست کاشان، شکارچی حرفه ای حیات وحش برزک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، روح اله دهقانی امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: با رصد اطلاعاتی به عمل آمده و با تلاش مامورین انتظامی کلانتری منطقه برزک و مامورین اداره محیط زیست کاشان، شکارچی حرفه ای حیات وحش برزک، دستگیر و با قرار قانونی عازم زندان شد.

داستان عمومی و انقلاب کاشان در تشریح جزییات پرونده این متهم گفت: در تحقیقات انجام شده از این شکارچی متخلف، مستنداتی از شکار 30 رأس کل، بز، قوچ و میش وحشی و همچنین زنده گیری یک رأس بزغاله به دست آمد که ابعاد وسیع تخلفات این شکارچی بی رحم را نشان می دهد که به اذعان کارشناسان، این اقدام باعث آسیب رساندن به بهترین زیستگاه های مناطق حفاظت شده قمصر و برزک شده است.

وی افزود: تصاویری به دست آمده است که متهم با وقاحت تمام از شکارهای خود عکس تهیه کرده است.

لازم به ذکر است از  این متخلف علاوه بر مستندات مذکور، شواهدی دال بر خرید و فروش گوشت شکار و سلاح های غیر مجاز و قاچاق به دست آمده است.

دهقانی اظهار داشت: مناطق حفاظت شده قمصر و برزک و روستاهای تابعه با وسعت 60 هزار هکتار به عنوان یکی از مناطق بسیار مستعد و بسیار ارزشمند برای فعالیت های تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت شکارچی متخلف با سابقه کاشان در برزک

بازداشت شکارچی متخلف با سابقه کاشان در برزک