مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-05سياسي

گمرک بیله سوار همچنان به روی مسافران بسته است


پایانه مرزی و گمرک بیله سوار صرفا برای ترانزیت کالا فعال است و منع تردد ممسافربین دوکشور همچنان پابرجاست.

- ایسنا/اردبیل فرماندار بیله سوار گفت: پایانه مرزی و گمرک بیله سوار صرفا برای ترانزیت کالا فعال است و منع تردد ممسافربین دوکشور همچنان پابرجاست.

قبادی 15 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایانه مرزی و گمرک بیله سوار صرفا در حوزه ترانزیت کالا، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با نظارت کامل اکیپ های بهداشتی مستقر در گمرک، بازاست و محدودیت های تردد مسافران که از اسفندماه با توافق دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان وضع شده بود بجز برای بیماران صعب العلاج آذری ها همچنان برقرار است و این منع تردد تا اطلاع ثانوی پابرجاست .

فرماندار بیله سوار افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی ، در کنار ارتقای فرهنگ فردی و جمعی دو بازوی قوی در مبارزه با بیماری کروناست و خوشبختانه شهروندان بیله سواری با رعایت پروتکل های بهداشتی و تغییر نگاه فرهنگی خود ، گام های مؤثری در این راه برداشته اند و با راه اندازی چالش کرونا بصورت خودجوش ، به استقبال مبارزه با این بیماری رفته اند و استقبال بی نظیر شهروندان بیله سواری ، باعث امیدواری.

شده است تا شهرستان بیله سوار که در روزهای اخیر از حالت زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده ، دوباره به وضعیت زرد و حتی سفید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک بیله سوار همچنان به روی مسافران بسته است

گمرک بیله سوار همچنان به روی مسافران بسته است