مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-05فرهنگي

از قیمت گذاری بلیت تا انتخاب فیلم در شورای اکران آنلاین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از آغاز پرهیاهوی اکران آنلاین فیلم های سینمایی به واسطه شیوع کرونا، حالا با ادامه تعطیلی سینما ها و محدود شدن اکران به فضای اکران آنلاین، - ، پس از آغاز پرهیاهوی اکران آنلاین فیلم های سینمایی به واسطه شیوع کرونا، حالا با ادامه تعطیلی سینما ها و محدود شدن اکران به فضای اکران آنلاین، دغدغه ها در ارتباط با مدیریت این فضا جدی تر شده است.

در این مدت اظهاراتی مبنی بر کنترل اکران آنلاین مطرح شده و هم شورای صنفی نمایش و هم برخی انجمن ها در مقطعی مدعی در اختیارگیری مدیریت نمایش فیلم ها در سامانه های نمایش درخواستی بودند.

سعید رجبی فروتن، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، درباره وضعیت شورای اکران آنلاین بیان کرد: مدتی است که پیش نویس نظا منامه اکران آنلاین در بین ذی نفعان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است تا پس از نهایی شدن تصویب شود.

به موجب مفاد نظامنامه، شورای اکران آنلاین با حضور 2 نفر از نمایندگان اتحادیه صنفی تهیه کنندگان، 2 نماینده از انجمن صنفی شرکت های نمایش آنلاین و مدیر کل نظارت بر نمایش کار خود را با هدف ساماندهی امر اکران آنلاین طبق ترتیباتی که پیش بینی شده است، آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قیمت گذاری بلیت تا انتخاب فیلم در شورای اکران آنلاین

از قیمت گذاری بلیت تا انتخاب فیلم در شورای اکران آنلاین