مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-05ورزشي

لابی قطری ها، چه امتیازی برای ورزش ایران دارد؟


دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد هیات قطری که برای ارائه برنامه خود جهت گرفتن میزبانی بازی های آسیایی2030 به ایران سفر می کنند، دو دیدار با مسئولان کمیته ملی المپیک خواهند داشت.

- کیکاوس سعیدی در گفتگو با ایسنا درباره ی سفر هیات قطری به ایران بیان کرد: هیات بلند مرتبه ای از کمیته ملی المپیک قطر با سرپرستی دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر شنبه شب به ایران سفر می کنند و روز یکشنبه هم دو جلسه را با مسئولان کمیته ملی المپیک ایران دارند.

او ادامه داد: در هیات قطری، رییس کنفدراسیون دوومیدانی و وزنه برداری آسیا و روسای فدراسیون های شنا و شمشیربازی و وزنه برداری و رییس آکادمی ملی المپیک و موزه المپیک قطر و رییس باشگاه الاهلی حضور دارند.

در سفر یک روزه آنها، یک دیدار ساعت 15 با دبیرکل کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان کمیته ملی المپیک ایران دارند و برنامه خود را برای گرفتن میزبانی بازی های آسیایی 2030 ارائه می کنند چراکه قطر به دنبال گرفتن میزبانی است و تکلیف آن در نشست عمومی شورای المپیک آسیا مشخص می شود.

سپس یک جلسه با آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک خواهند داشت و احتمالا از موزه ورزش ایران هم بازدید می کنند.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به سفر روسای کنفدراسیون های وزنه برداری و دوومیدانی آسیا، امکان دارد که از فرصت استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لابی قطری ها، چه امتیازی برای ورزش ایران دارد؟

لابی قطری ها، چه امتیازی برای ورزش ایران دارد؟