مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-05حوادث

واحدصنفی که در کرمانشاه از «مانکن زنده» استفاده کرده بود، پلمب شد


رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از پلمب یک واحد صنفی خبر داد که روز گذشته اقدام به انتشار تصویر و فیلم هایی مبنی بر استفاده از بانوان به عنوان مانکن زنده در صفحه اینستاگرام کرده بود.

-  سرهنگ حسن حیدری امرروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر و فیلم یک مغازه در صفحات فضای مجازی که صاحب آن برای جلب توجه مردم و مشتریان از مانکن زنده استفاده کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انتشار فیلم و تصاویر این اقدام، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کارهای تحقیقاتی خود را آغاز و موفق به شناسایی این واحد صنفی متخلف در یکی از محلات کرمانشاه شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: از آنجایی که اقدام صاحب مغازه با شئونات اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، ماموران پلیس امنیت عمومی اقدام به پلمب این واحد صنفی کردند.

وی یادآور شد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد صاحب این واحد صنفی اخیرا در یکی از محوطه های تاریخی- مذهبی و گردشگری کرمانشاه نیز اقدام با استفاده از یک مدلینگ خانم بی حجاب برای فروشگاه خود اقدام به تبلیغ کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدصنفی که در کرمانشاه از «مانکن زنده» استفاده کرده بود، پلمب شد

واحدصنفی که در کرمانشاه از «مانکن زنده» استفاده کرده بود، پلمب شد