مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-05سياسي

اعلام برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی در همدان


فرمانده سپاه ناحیه همدان برنامه های هفته «مکتب انقلاب اسلامی در همدان» را اعلام کرد.

- علی بقایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یکی از پیشران های برجسته جمهوری اسلامی؛ در دسترس بودن مکتب تدوین شده انقلاب اسلامی بوده که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است.

 وی بیان کرد: سه ضلع این مکتب، یکی بنیادهای فکری آن است که در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن جمع آوری شده است و ضلع دوم نگاه معظم له به سیر مبارزاتی حضرات معصومین(ع) است که در نظریه انسان 250 ساله جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: ضلع سوم و بسیار مهم این مکتب بیانات ویژه و استثنایی امام امت در 12 آذر ماه سال 1379 در جمع مسوولان و کارگزاران نظام بوده که در حقیقت نظریه فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در آن تشریح شده است.

وی خاطرنشان کرد : این نظریه در حقیقت یک صورتبندی ابداعی و نوآورانه در انقلاب اسلامی است که تسلط بر آن در هر فرد یک لنگر اطمینان بخش در طوفان حوادث برای حفظ خویش و پیدا کردن راه حق را ایجاد می کند.

بقایی 12 آذرماه 1371 را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: در راستای معرفی و گرامیداشت این روز و این هفته، روز 12 آذر ماه روز مکتب انقلاب اسلامی و 12 الی 19 آذر ماه به عنوان هفته مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی در همدان

اعلام برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی در همدان