مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-05اقتصادي

سامانه ای برای فرمولاسیون نانوذرات در صنعت دارو ارائه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت اجایلنت تکنولوژیز (Agilent Technologies) برای رفع نیاز صنعت دارو به سیستم های سازگار و نیمه خودکار فرمولاسیون دارو های نانوذرات، - شرکت اجایلنت برای کمک به صنعت دارو، دستگاهی به بازار عرضه کرده که به تولید دارو های حاوی نانوذرات کمک شایانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت اجایلنت تکنولوژیز (Agilent Technologies) برای رفع نیاز صنعت دارو به سیستم های سازگار و نیمه خودکار فرمولاسیون دارو های نانوذرات، دستگاه جدید خود موسوم به NanoDis را معرفی کرده است.

این سیستم جدید NanoDis گردش کاری اختصاصی را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد که به صورت خودکار بوده و قابل کنترل است.

این سیستم ابزار و نرم افزار شرکت اجایلنت را با هم ترکیب کرده و به مشتریان کمک می کند تا بتوانند ملزومات 21 CFR Part 11 و سایر الزامات مقرراتی را در حوزه دارو اعمال کنند.

NanoDis System، به شیمی دانان فعال در بخش تحقیق و توسعه فرمولاسیون دارو کمک می کند تا فرمول های جدید را سریع تر تولید کند، همچنین این فناوری به تیم های تولیدی کمک می کند تا محصولات دارویی جدید را که برای فروش تجاری آماده هستند به صورت خودکار و سازگار تحویل دهند و این دارو ها در حین فرآیند تولید از تکرارپذیری برخوردار بوده و کیفیت و محصولات در خروجی های مختلف خط تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ای برای فرمولاسیون نانوذرات در صنعت دارو ارائه شد

سامانه ای برای فرمولاسیون نانوذرات در صنعت دارو ارائه شد