مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-05اقتصادي

نکته هایی برای نوشتن رزومه برای یک مهندس صنایع


کار مهندسان صنایع شامل به کار بردن فرایند های معتبر و تکرار پذیر برای همه چیز است.

نوشتن رزومه نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ وقتی بهترین روش ها را در نوشتن رزومه منظور می کنید نیز فرایند تکرار پذیری ایجاد می کنید که با گذشت زمان از ارزش آن کاسته نمی شود.

- با خواندن مقاله حاضر می توانید یاد بگیرید که چگونه رزومه خیره کننده ای تهیه کنید که شما را برای آگهی های در کاربوم سؤالات رایج مهندسان صنایع درباره رزومه نویسی 1.

چه مهارت هایی باید در رزومه ذکر شود؟ پاسخ این سؤال به صنعت هدف و سطح کاری شما وابسته است، اما به صورت کلی، بهتر است بر تخصص های وابسته به صنعت تمرکز کنید که شما را از دیگر جویندگان کار متمایز می کند.

مثال هایی از این دسته شامل دانش انرژی پایدار و مدیریت منابع انرژی، و دانش روش هایی مثل کایزن (Kaizen) و سیستم های مدیریت کیفیت کل است.

اگر به عنوان مهندس صنایع در بخش تولید کار کرده اید، بهتر است از کلمات کلیدی مرتبط با تولید مثل توسعه خط تولید و بهینه سازی استفاده کنید.

اگر در صنعت نفت و گاز مشغول بوده اید می توانید به دانش خود از فرایندها و تجهیزات حفاری، یا دیگر مهارت های مرتبطتان اشاره کنید.

نکته مهمی که همیشه باید در خاطر داشته باشید این است که مهارت هایی که می خواهید به آنها اشاره کنید برای کارفرمای شما مفید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکته هایی برای نوشتن رزومه برای یک مهندس صنایع

نکته هایی برای نوشتن رزومه برای یک مهندس صنایع