مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-05سياسي

نقش تاثیرگذار زنان در اصلاح الگوی مصرف انرژی بین خانواده ها


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: از طریق بهینه سازی موتورخانه ها می توان حدود 100 هزار اشتغال در کشور ایحاد کرد و اینگونه می توان گامی مهم در راستای اشتغال دختران فارغ التحصیل جویای کار در این زمینه برداشت.

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: از طریق بهینه سازی موتورخانه ها می توان حدود 100 هزار اشتغال در کشور ایحاد کرد و اینگونه می توان گامی مهم در راستای اشتغال دختران فارغ التحصیل جویای کار در این زمینه برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در مراسم امضای تفاهم نامه اصلاح الگو مصرف انرژی با وزارت نفت با محوریت زنان و خانواده ایرانی اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف انرژی و حفظ منابع که از موضوعات مهم این تفاهم نامه است می تواند در راستای گفتگوی ملی خانواده پیگیری شود و یکی از موضوعات مهم مطرح در خانواده ها باشد تا بتوان این حساسیت را به نسل های آینده منتقل کرد.

ابتکار با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تشکل ها، دانشگاهیان، رسانه ها و به ویژه رسانه ملی در راستای اجرای مفاهیم تاکید شده در این تفاهم نامه استفاده کنیم، ادامه داد: زنان می توانند از طریق خانواده ها و جایگاه های اجتماعی نقش الهام بخشی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تاثیرگذار زنان در اصلاح الگوی مصرف انرژی بین خانواده ها

نقش تاثیرگذار زنان در اصلاح الگوی مصرف انرژی بین خانواده ها