مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-05بين الملل

احتمال فروش «اف-35» به امارات تا قبل از پایان دولت ترامپ


رسانه آمریکایی خبر داد، احتمال انعقاد توافق بین واشنگتن با ابوظبی برای فروش جنگنده های اف-35 تا قبل از خروج دونالد ترامپ از ریاست جمهوری وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه آمریکایی فعال در زمینه اخبار نظامی و دفاعی از احتمال نهایی شدن فروش جنگنده های اف-35 به امارات تا قبل از پایان دولت دونالد ترامپ خبر داد.

وبگاه دیفنس وان که یک رسانه آمریکایی فعال در زمینه اخبار نظامی و دفاعی است، گزارشی درباره احتمال نهایی شدن فروش جنگنده های اف-35 به امارات در زمان باقی مانده از دولت کنونی دونالد ترامپ خبر داد.

در این گزارش به نقل از یک مقام ارشد دفاعی آمریکا آمده است که احتمال نهایی شدن موافقت واشنگتن با فروش جنگنده های اف-35 به امارات تا پیش از خروج دونالد ترامپ از ریاست جمهوری وجود دارد.

هیدی گرنت مسئول آژانس همکاری امنیتی دفاعی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره احتمال نهایی شدن توافق فروش اف-35 به امارات در مدت زمان باقی مانده از دولت کنونی آمریکا گفت: پرسیدید که آیا ممکن است؟ بله قطعا چنین چیزی ممکن است .

این آژانس، یک نهاد وابسته به پنتاگون و مسئول امور مربوط به فروش تسلیحات و ارائه کمک های نظامی آمریکا به دیگر کشورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال فروش «اف-35» به امارات تا قبل از پایان دولت ترامپ

احتمال فروش «اف-35» به امارات تا قبل از پایان دولت ترامپ