مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-05فناوري

علت رایگان نشدن سامانه های دانشگاهی چیست؟


معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده دانشجویان از وی پی ان هنگام اتصال به سامانه های آموزش الکترونیکی و اطلاعات ناقص سامانه هایی که از سوی دانشگاه ها به وزارت ارتباطات اعلام شده را علت عدم رایگان سازی اینترنت آموزش مجازی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته وارد کشور شد و از همان هفته های ابتدایی، برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، آموزش مجازی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها به راه افتاد و وعده هایی هم برای اینترنت رایگان داده شد.

اما با از بین نرفتن ویروس، با آغاز سال جدید تحصیلی هم آموزش مجازی ادامه یافت.

با وجود این، با گذشت بیش از دو ماه از سال تحصیلی، همچنان برخی از دانشجویان از رایگان نبودن اینترنت و هزینه های بالای آن ناراضی اند.

در این راستا، ستار هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بحث رایگان سازی ترافیک آموزش مجازی دو بعد داشت، گفت: یک بعد اینترنتی بود که با نگاه به کمک به آموزش الکترونیکی، یک بسته 120 گیگابایتی در اختیار اساتید دانشگاه قرار گرفت.

حوزه های عملیه، دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت و وزارت عتف درخواست کردیم که نام و شماره تلفن اساتید را در اختیار ما قرار دهند و اساتید هم در سامانه ICTGifts.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت رایگان نشدن سامانه های دانشگاهی چیست؟

علت رایگان نشدن سامانه های دانشگاهی چیست؟