مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-05اجتماعي

نیاز صنایع آذربایجان شرقی به نیروی انسانی ماهر و کارآمد


رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به نیاز صنایع آذربایجان شرقی به نیروی انسانی ماهر و کارآمد، گفت: دانشگاه های استان باید به تربیت این نیروها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به نیاز صنایع آذربایجان شرقی به نیروی انسانی ماهر و کارآمد، گفت: دانشگاه های استان باید به تربیت این نیروها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

یونس ژائله روز شنبه در دیدار با رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، اظهار کرد: یکی از بزرگترین معضلات صنایع استان را می توان کمبود نیروی انسانی ماهر و کارآمد دانست که در این راستا از دانشگاه های استان انتظار داریم نسبت به تربیت دانشجویان مورد نیاز بخش صنعت اقدام کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه گاه مشاهده می شود که دانشگاه ها به خوبی نتوانسته اند متناسب با نیاز صنایع، اقدام به تربیت دانشجو کنند و همین امر سبب بیکاری جوانان دانشگاهی و از سوی دیگر افزایش نیازمندی های بخش صنعت شده است.

وی افزود: به عنوان مثال نوسازی و بازسازی ماشین آلات صنعتی یکی از اموری است که نیاز به نیروی تخصصی دارد و دانشگاه ها در صورت تربیت چنین دانشجویانی می توانند نیاز صنایع را رفع کرده و دانشجویان خود را بلافاصله عازم بازار کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز صنایع آذربایجان شرقی به نیروی انسانی ماهر و کارآمد

نیاز صنایع آذربایجان شرقی به نیروی انسانی ماهر و کارآمد