مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-05سياسي

«مکتب حاج قاسم» عنوان این دوره از همایش «سوختگان وصل»/ مهلت ارسال اثر: اول دی


مدیر اجرایی همایش ادبی «سوختگان وصل» از علاقه مندان خواست با مراجعه به پایگاه اینترنتی «سوختگان وصل» شعر و داستان کوتاه خود را با محوریت «سپهبد قاسم سلیمانی» برای داوری بفرستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، فاطمه نانی زاد در مصاحبه با برنامه رادیویی تقاطع فرهنگ با اشاره به 19 سال پیشینه این همایش گفت: این همایش ها در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار می شود و محور آن ادبیات مقاومت و پایداری است.

وی موضوعاتی نظیر جانبازان شیمیایی، شهدای تفحص، آزادگان، مفقودین، مناطق عملیاتی مجنون، هویزه و شلمچه، شهدای علمی، پدران و مادران شهدا، شهر دزفول، مدافعان حرم و حماسه یمن و گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی را از محور های این همایش طی سال های گذشته برشمرد.

نانی زاد اضافه کرد: هجدهمین همایش به سیدحسن نصرالله بعنوان نماد مقاومت لبنان اختصاص یافت و در دوره فعلی که به سوگ سپهبد سلیمانی دچار شدیم، همزمان با ایام سالگرد شهادت ایشان، نوزدهمین همایش را برپا می کنیم.

وی در مصاحبه با رادیو گفت وگو ادامه داد: سلسله همایش های سوختگان وصل عنوانی واحد دارد، اما هر ساله، نامی مختص با موضوعِ هر سال انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مکتب حاج قاسم» عنوان این دوره از همایش «سوختگان وصل»/ مهلت ارسال اثر: اول دی

«مکتب حاج قاسم» عنوان این دوره از همایش «سوختگان وصل»/ مهلت ارسال اثر: اول دی