مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-05اقتصادي

نصب و تعمیر 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تعمیر و نصب 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار به منظور افزایش ایمنی و مناسب سازی تقاطع ها و دوربرگردان ها محور مواصلاتی این استان در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تعمیر و نصب 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار به منظور افزایش ایمنی و مناسب سازی تقاطع ها و دوربرگردان ها محور مواصلاتی این استان در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

امین سنچولی اظهارکرد: چراغ های هشداردهنده سولار در طول روز انرژی خورشید را ذخیره کرده و در هنگام شب و نبود دید کافی، فرصت بیشتری را برای کاهش سرعت و تصمیم گیری در اختیار رانندگان قرار می دهد.

وی ادامه داد: کارشناسان این اداره همچنین در این مدت به منظور ارتقای سطح ایمنی کاربران جاده ای اقدام به خط کشی راه ها در سطح 768 کیلومتر، نصب شیار لرزاننده به طول 506 کیلومتر و تعمیر و نصب تعداد 157 گاردریل در محورهای مواصلاتی تحت پوشش نمودند.

سرپرست اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نصب 989 عدد علائم ایمنی و ساخت و همچنین بازسازی 112 متر مربع تابلو اطلاعاتی را از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب و تعمیر 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

نصب و تعمیر 273 دستگاه چراغ چشمک زن سولار در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان