مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-05اقتصادي

500 میلیون تومان برای راه اندازی مرکز کنترل حوادث کرمان صرف شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تاکنون 500 میلیون تومان برای راه اندازی مرکز کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی استان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید سعیدی صبح شنبه در جلسه مدیریت بحران استان کرمان بیان داشت: با توجه به توزیع نامتقارن زمانی و مکانی بارندگی ها طی دو سال گذشته باید تدابیر مقابله ای ویژه ای اتخاذ شود.

وی افزود: راه اندازی مرکز کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی استان و همچنین استقرار مرکز مطالعات مانیتورینگ آن در اداره کل بحران استان کرمان اقدام خوبی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تاکنون 500 میلیون تومان در خصوص راه اندازی مرکز کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی استان هزینه شده ضمن اینکه امور مرتبط با مؤسسات ژئوفیزیک، هواشناسی، سدهای استان و امداد و نجات در آن دیده شده و به زودی شاهد اضافه شدن پایش محیط زیست به آن نیز خواهیم بود.

در این جلسه همچنین رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: طی هشت ماهه سال جاری 660 حادثه با حضور 900 تیم عملیاتی توسط جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده که در این راستا به 33 هزار نفر امدادرسانی شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان رتبه اول امدادرسانی در حوادث و رتبه پنجم پوشش حوادث جاده ای در کشور را به خود اختصاص داده ضمن اینکه در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیون تومان برای راه اندازی مرکز کنترل حوادث کرمان صرف شد

500 میلیون تومان برای راه اندازی مرکز کنترل حوادث کرمان صرف شد