مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-05اقتصادي

نیمی از شاغلین دفاتر گردشگری کرمانشاه بیکار شده اند


رییس هیات مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی استان کرمانشاه با بیان اینکه دفاتر گردشگری کرمانشاه تعداد کارکنانشان را به نصف کاهش داده اند، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی استان کرمانشاه با بیان اینکه دفاتر گردشگری کرمانشاه تعداد کارکنانشان را به نصف کاهش داده اند، گفت: در مدت شیوع بیماری کرونا بیش از 300 نفر از شاغلین در دفاتر گردشگری کرمانشاه بیکار شده اند.

فردین امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به خسارت بالای کرونا به دفاتر گردشگری کرمانشاه، اظهار کرد: طبق برآوردهای انجام شده طی هفت ماهه ابتدایی امسال، شیوع بیماری کرونا 9 میلیارد و 820 میلیون تومان به دفاتر گردشگری کرمانشاه خسارت وارد کرده است.

وی افزود: اوج خسارت وارده شده به این دفاتر طی فرودین ماه بود که یک میلیارد و 500 میلیون تومان متضرر شدند و پس از آن در اردیبهشت یک میلیارد و 365 میلیون تومان و در مرداد یک میلیارد و 245 میلیون تومان زیان دیدند.

رییس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در این مدت حدود 300 نفر از کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی استان از کار بیکار شدند که البته بخش کمی از آنها از تابستان دوباره فعال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از شاغلین دفاتر گردشگری کرمانشاه بیکار شده اند

نیمی از شاغلین دفاتر گردشگری کرمانشاه بیکار شده اند