مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-05سياسي

افتتاح زباله سوز نوشهر در چند هفته آینده


استاندار مازندران با بیان اینکه تنها چند موضوع جزیی از نیروگاه نوشهر باقی مانده از افتتاح آن تا یکی دو هتفه آینده خبر داد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه تنها چند موضوع جزیی از نیروگاه نوشهر باقی مانده از افتتاح آن تا یکی دو هتفه آینده خبر داد.

مجید حسین زادگان در حاشیه بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر در جمع خبرنگاران، با مثبت ارزیابی کردن روند ساخت این نیروگاه گفت: خوشبختانه هم نوایی خوبی بین مسئولان شهرستان چه نماینده مجلس، شهرداری و شورای شهر و چه رسانه ها وجود دارد و حساسیت هایی که در خصوص اتمام کامل این نیروگاه وجود دارد به حق است.

وی با بیان اینکه این نخستین نیروگاه زباله سوز کشور بوده که هم از اعتبارات مقام معظم رهبری و هم اعتبارات دولتی احداث شده است، افزود: با حضور دکتر نوبخت راه اندازی آزمایشی شد و در حال حاضر نیز به خوبی در حال فعالیت بوده و تنها دو موضوع جزیی باقی مانده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: در تلاش هستیم اگر مشکل جدی نباشد طی یکی دو هفته آینده این زباله سوز با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به افتتاح برسد.

حسین زادگان تاکید کرد: شرکت سازنده در خصوص تولید برق و بهره برداری از آن طرح هایی مطرح کرده و وزارت نیرو نیز رقمی را تخصیص داده است که ارتباطی به افتتاح پروژه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح زباله سوز نوشهر در چند هفته آینده

افتتاح زباله سوز نوشهر در چند هفته آینده