موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-05سياسي

بررسی نسبت فعالیت های شهید فخری زاده با «فیزیک» از منظر رحیم پور ازغدی


حسن رحیم پور ازغدی در یادداشتی به نظریات شهید محسن فخری زاده از بنیانگذاران صنعت هوافضا و موشکی ایران در حوزه فیزیک و فلسفه علم پرداخت.

- بررسی نسبت فعالیت های شهید فخری زاده با فیزیک از منظر رحیم پور ازغدی حسن رحیم پور ازغدی در یادداشتی به نظریات شهید محسن فخری زاده از بنیانگذاران صنعت هوافضا و موشکی ایران در حوزه فیزیک و فلسفه علم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: دیشب بلطف یکی از دوستان، یادداشت هایی از شهید بنیانگذار، استاد فخری زاده را دیدم.

پیشتر ندیده ونخوانده بودم.

دیشب هم نخواندم، بلعیدم و افسوس خوردم بر بزرگمردی که جلوی بت های ما زانو نزد، بزرگ در فیزیک و فلسفه علم و بزرگ در انسانیت و معنویت ، مجاهدی ناشناخته برای ما و کاملا شناخته برای واشنگتن و لندن و تل آویو که او را پدر تکنولوژی هسته ای و مغزمتفکر هوافضا نامیدند و کشتند.

ده ها نقشه ترور او نقش برآب شده بود.

روشن است که چرا مردم آن نظریه پرداز عملگرا را قاسم سلیمانی فیزیک هسته ای خواندند.

شهادت فخری زاده، برای او خیر و برای ما شر بود، برای او قصه پیله و پروانه و برای ما غصه ماندن میان درودیوار است،و محرومیت از مردی که ندانستیم چه حقی بر امنیت و پیشرفت ایران دارد و اینک چون شهید تهرانی مقدم ،شهدای هسته ای و شهیدانی که پس از این خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نسبت فعالیت های شهید فخری زاده با «فیزیک» از منظر رحیم پور ازغدی

بررسی نسبت فعالیت های شهید فخری زاده با «فیزیک» از منظر رحیم پور ازغدی