مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-05سياسي

تأکید مقامات سازمان امنیت و همکاری اروپا بر تقویت روابط و همکاری ها


نشست آنلاین شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا برگزار و موضوعات منطقه ای و جهانی و همچنین ابعاد سیاسی ، اقتصادی و بشردوستانه همکاری در بستر سازمان امنیت و همکاری اروپا مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، نشست آنلاین شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا برگزار و موضوعات منطقه ای و جهانی و همچنین ابعاد سیاسی ، اقتصادی و بشردوستانه همکاری بین کشورها در بستر سازمان امنیت و همکاری اروپا مورد بررسی قرار گرفت.

این نشست را ادی راما رییس فعلی سازمان امنیت و همکاری اروپا و نخست وزیر آلبانی سازماندهی کرد و هیئت های 57 کشور عضو سازمان و همچنین روسای دفاتر سیاسی کشورهای شریک در همکاری ها شرکت کردند.

  رشید مردوف وزیر خارجه ترکمنستان در سخنرانی خود با تأکید ویژه بر ابعاد  فعالیت ­های بشردوستانه درون سازمان امنیت و همکاری با ایجاد یک منطقه دموکراتیک و صلح آمیز از منطقه اروپا -آتلانتیک و اوراسیا حمایت کرد.

مردوف با اشاره به اهمیت تعهدات سازمان امنیت و همکاری اروپا ، از همکاری بین ترکمنستان واین سازمان امنیت در زمینه حقوق و آزادی های انسانی قدردانی کرد و اذعان داشت طی سال های گذشته ، تعداد بسیاری از پروژه ها و برنامه های مشترک به خوبی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مقامات سازمان امنیت و همکاری اروپا بر تقویت روابط و همکاری ها

تأکید مقامات سازمان امنیت و همکاری اروپا بر تقویت روابط و همکاری ها