مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-05بين الملل

ظهور ارتش ابرسربازان نزدیک است


در حالی که چندین کشور از جمله چین و آمریکا در پی بهره برداری از فناوری های نوین به خصوص فناوری ویرایش ژن برای تقویت بدن سربازان خود هستند، به نظر می رسد ظهور ابرسربازان در آینده نزدیک دور از تصور نیست.

- در حالی که چندین کشور از جمله چین و آمریکا در پی بهره برداری از فناوری های نوین به خصوص فناوری ویرایش ژن برای تقویت بدن سربازان خود هستند، به نظر می رسد ظهور ابرسربازان در آینده نزدیک دور از تصور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، درست مثل چیزی که در فیلم های ابرقهرمانی می بینیم، یک گزارش از سازمان اطلاعات آمریکا ادعا کرده است که چین آزمایشاتی را بر روی اعضای ارتش آزادی بخش خلق چین با هدف بلند پروازانه ایجاد سربازانی با قابلیت های بیولوژیک پیشرفته انجام داده است.

اگرچه به نظر می رسد این ادعا برگرفته از داستان های علمی-تخیلی باشد، اما فناوری های نوظهور نظیر فناوری ویرایش ژن قادر به تقویت بدن انسان هستند و می توانند نویدبخش ظهور ابرانسان ها باشند.

مفاهیمی مانند همزیستی با هوش مصنوعی، اعضای بیونیک بدن و اندام هایی که خود را بازسازی می کنند در آینده نه چندان دور خیلی دور از انتظار نیستند.

اگرچه ایده دستیابی به ابرانسان ها یا ابرسربازان هیجان انگیز به نظر می رسد، اما ترس ها و سوالات اخلاقی بسیاری وجود دارد که باید پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور ارتش ابرسربازان نزدیک است

ظهور ارتش ابرسربازان نزدیک است