مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:552020-12-05ورزشي

درخشش ورزشکاران دارت خراسان شمالی در لیگ ناوک


رییس هیات انجمن های ورزشی خراسان شمالی از درخشش ورزشکاران دارت استان در مسابقات لیگ ناوک خبر داد و گفت: در این رقابت ها نماینده خراسان شمالی در بخش آقایان عنوان قهرمانی و نماینده بانوان نیز توانست عنوان نائب قهرمانی مسابقات را کسب کند.

- علی کمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی دارت آزاد کشور تحت عنوان لیگ ناوک به صورت مجازی اظهار کرد: این رقابت ها با شعار ماسک می زنیم با حضور 32 ورزشکار از 10 استان کشور طی روزهای 13 و 14 آذرماه به صورت مجازی برگزار شد.

وی به عناوین کسب شده در این رقابت ها از سوی ورزشکاران خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی کمیته دارت استان قزوین و زیر نظر انجمن دارت کشور و کمیته مجازی دارت کشور به صورت جدول حذفی برگزار شد که طی آن محمد اسماعیل شادمهر از خراسان شمالی توانست با نتیجه 4 بر 1 رقیب خود از گلستان را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

رییس هیات انجمن های ورزشی خراسان شمالی همچنین با اشاره به نتایج رقابت های بانوان خاطرنشان کرد: در رده بانوان 24 شرکت کننده از 10 استان کشور حضور داشتند که بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی در رقابت فینال از نماینده استان خراسان جنوبی شکست خود و به عنوان نائب قهرمانی رقابت ها بسنده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران دارت خراسان شمالی در لیگ ناوک

درخشش ورزشکاران دارت خراسان شمالی در لیگ ناوک