مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-05اجتماعي

جشنواره ورزشی «ما می توانیم» در کردستان برگزار می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از اجرای جشنواره ورزشی «ما می توانیم» برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس از سنندج با تبریک هفته معلولین به همه دانش آموزان با نیازهای ویژه و خانواده های آنان گفت: جشنواره ورزشی ما می توانیم همزمان با اجرای برنامه های هفته معلولین از سیزده تا 20 آذرماه جاری  در بستر فضای مجازی شاد برگزار می شود.

رنجبر با بیان اینکه برنامه مناسب فعالیت بدنی به دانش آموزان با نیازهای ویژه فرصت می دهد از لحاظ بدنی، مهارتی و روانی تربیت شده و یک زندگی فعال و سالم هنگام ورود به بزرگسالی داشته باشند، تصریح کرد: ورزش بعنوان بخشی سازنده در برنامه های آموزشی دانش آموزان، روشی برای تأمین سلامتی، نشاط، تعادل روانی، هیجانی و تربیت اجتماعی است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان با برشمردن ورزش بعنوان پدیده ای اجتماعی که نقش مهمی در هدایت و شکوفایی استعدادها دارد، تأکید کرد: فضای مجازی می تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد.

وی گفت: دانش آموزان می توانند کلیپ های خود را در قالب آیتم های طناب زنی در 60 ثانیه، درازو نشست در 60 ثانیه و زیکزاگ در 60 ثانیه به دبیرخانه این جشنواره واقع در کارشناسی تربیت بدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ورزشی «ما می توانیم» در کردستان برگزار می شود

جشنواره ورزشی «ما می توانیم» در کردستان برگزار می شود