مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 16:252020-12-05اقتصادي

ابقا امیر هامونی در سمت مدیرعاملی فرابورس


با تصمیم هیات مدیره شرکت فرابورس ایران، امیر هامونی در سمت مدیرعاملی فرابورس ایران ابقا شد.

‏ - ، در جلسه عصر شنبه 15 آذرماه، اعضای هیات مدیره شرکت فرابورس ایران به اتفاق آرا، امیر هامونی را برای دو سال دیگر به ‏عنوان مدیرعامل فرابورس ایران انتخاب و ابقا کردند.

‏ با اتفاق آرای هیات مدیره نیز محمدجواد سلیمی ریاست هیات مدیره فرابورس ایران را بر عهده گرفت و محمد وطن پور به عنوان نایب رییس هیات مدیره ‏انتخاب شد.

‏ امیر هامونی مدیر 38 ساله بازار سرمایه فعالیت خود را در فرابورس از سال 1389 به عنوان مدیر بازار آغاز کرد و ازمهرماه سال ‏‏1391 تا کنون به مدت 8 سال مدیرعامل فرابورس ایران بوده است و دو سال دیگر نیز سکاندار فرابورس خواهد ماند.

‏ در دوره 8 ساله هامونی بر مسند مدیرعاملی فرابورس ایران برای اولین بار ابزارهای متنوع تامین مالی مانند اوراق مرابحه،‏صندوق های سرمایه گذاری جسورانه، اسناد خزانه اسلامی، صندوق های سرمایه گذاری خصوصی، اوراق رهنی و .

پا به عرصه بازار ‏سرمایه گذاشتند که هرکدام از آن ها نقش پررنگی در تامین مالی نوآوری، دولت، بخش مسکن و سایربخش های اقتصادی ‏داشته اند.

‏ گفتنی است در هیات مدیره فرابورس ایران مجتبی تقی پور به نمایندگی از شرکت گروه مالی پارسیان، محمدجواد سلیمی به نمایندگی از شرکت گروه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابقا امیر هامونی در سمت مدیرعاملی فرابورس

ابقا امیر هامونی در سمت مدیرعاملی فرابورس