مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:552020-12-05سياسي

داوطلبان شورا از 20 آذرماه برای دریافت سوءپیشینه اقدام کنند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر از 20 آذرماه نسبت به دریافت سوءپیشینه از دفاتر پلیس 10+ و الکترونیکی اقدام کنند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر از 20 آذرماه نسبت به دریافت سوءپیشینه از دفاتر پلیس 10+ و الکترونیکی اقدام کنند.

بهروز ندایی آذر در جلسه هماهنگی ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا در اردبیل اظهار کرد: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در زمانبندی مشخص اعلام شده که باید در موعد مقرر این کار انجام شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر برای رقابت در ششمین دوره این انتخابات که 28 خردادماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، باید از 20 اسفند سالجاری تا 26 اسفند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: این ثبت نام به مدت یک هفته در فرمانداری ها انجام خواهد شد که به دلیل شرایط کرونا ضرورت دارد تدابیر لازم برای ثبت نام داوطلبان در موعد مقرر انجام شود.

ندایی افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز از 16 فروردین ماه سال آینده تا 22 فروردین ماه 1400 فرصت ثبت نام دارند که این کار در مهلت تعیین شده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان شورا از 20 آذرماه برای دریافت سوءپیشینه اقدام کنند

داوطلبان شورا از 20 آذرماه برای دریافت سوءپیشینه اقدام کنند