مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-05بين الملل

ایرج مسجدی: پرونده ترور سردار سلیمانی در جریان است


سفیر ایران در بغداد ضمن تاکید بر اینکه تهران از استقلال عراق و همه کشورها، حمایت می کند، گفت: رایزنی های ایران با عراقی ها همواره در راستای ایجاد یک وفاق و یک همکاری و یک روابط صمیمی بین جناح های مختلف این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق در گفت وگوی تفصیلی با برنامه ضیف الحوار شبکه العالم پیرامون روابط ایران و دولت الکاظمی ، روابط تجاری تهران-بغداد ، سفر سردار قاآنی به عراق ، خروج نیرو های آمریکایی از منطقه ، ترور شهید فخری زاده ، پرونده ترور شهید سلیمانی ، انتخابات زودهنگام عراق ، اختلافات اربیل و بغداد و حضور نیرو های ایرانی در عراق به گفتگو نشست.

مسجدی درباره روابط تهران-بغداد در دوره فعلی نخست وزیری مصطفی الکاظمی در عراق گفت: این روابط به نوعی در تداوم همکاری با دولت های گذشته بوده و ما همان همکاری ها را داشتیم که در هر دوره؛ البته این همکاری ها متفاوت است.

وی افزود: برای مثال در دوره جنگ با داعش، همکاری های نظامی و مستشاری ما بسیار بیشتر بود یا امروز که کرونا بر دنیا سایه افکنده، تاثیراتی بر بحث تردد و زیارت و توریسم داشته است.

سفیر ایران تاکید کرد: به طور کلی اگر بخواهیم مطرح کنیم روابط ما در این دوره هم مثبت است و توافقاتی که در دولت قبلی داشتیم یکی پس از دیگری در حال اجرایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرج مسجدی: پرونده ترور سردار سلیمانی در جریان است

ایرج مسجدی: پرونده ترور سردار سلیمانی در جریان است